Ønsker du at spare tid på administration for medarbejder planlægning til din restaurant, hotel eller kantine?

Søger du effektive og brugervenlige løsninger i forhold til tidsregistrering og vagtplanlægning til din restaurant, hotel eller kantine.

Vores løsninger er skræddersyede til netop din virksomhed, så du opnår en korrekt tidsregistrering samt vagtplanlægning. Det giver dig mulighed for at træffe optimale beslutninger og bruge tiden på andre ting i din restaurant, hotel eller kantine.

Hold styr på dine medarbejderes arbejdstider med en online vagtplanlægning

Mobil online vagtplan
Mobil vagtplan

Som ejer af en restaurant, hotel eller kantine kan det være tidskrævende at få et overblik over dine medarbejderes komme- og gåtider, pauser, fridage m.m. Der kan hurtigt opstå fejl, hvis du selv skal indtaste alle oplysninger ind i et system eller bruger et manuelt regneark.

Med Surfways online tidsregistreringssystem bliver dine medarbejderes komme- og gåtider registreret automatisk. Det giver ikke kun tryghed for dig, men også for dine medarbejdere. Systemet indeholder forskellige funktioner, som du kan tilpasse alt efter dine behov.

Nem vagtplanlægning kombineret med timeregistrering for dine medarbejdere

Kombiner din vagtplanlægning med timeregistrering for dine medarbejdere i din restaurant eller kantine. Få en hurtig oversigt over dine medarbejderes vagter og timer, så du kan se, hvad din virksomhed har af medarbejderudgifter i fremtiden.

Med vores effektive løsning kan du nemt og hurtigt lave en vagtplan, så du er sikker på, at alle arbejdsopgaver bliver varetaget. Derudover kan systemet registrere fravær lige såvel, som du kan publicere vagtplanen, så dine medarbejdere kan se den.

Vores brugervenlige vagtplanlægning er fleksibel, da systemet bliver tilrettelagt ud fra, hvad din restaurant, hotel eller kantine har af kravspecifikationer.

Brug mobil stempelur, PC eller vores stempelur-terminaler

Vagtplan
Vagtplanlægning

Vil du have sikkerhed for, hvornår dine medarbejdere kommer og går med en mobil vagtplan? Et digitalt stempelur sikrer, at dine medarbejdere skal bekræfte deres tid på arbejdet personligt, så du ikke behøver at gøre det. Med en digital tidsregistrering skal du derfor ikke være til stede, når dine ansatte møder ind på arbejde.

Du kan lave en smart vagtplan, hvorefter du kan vælge mellem et mobil stempelur, vores stempelur-terminaler eller gøre det via PC. Et mobil stempelur giver dine medarbejdere mulighed for mobil tidsregistrering, hvor alle informationer efterfølgende bliver sendt til dig.

Det er ikke altid, at der er internetforbindelse i din restaurant eller kantine. Heldigvis skal du ikke tænke på det, da vores stempelure virker både online og offline. Det vil sige, at hvis internettet ikke virker, foregår der stadig en registrering af dine medarbejderes komme- og gåtider.

Scroll til toppen