Digital stempelur med ansigtgenkendelse, fingeraftryk, pin, Mobil eller nfc

Det digitale stempelur giver mulighed for, at medarbejdere kan registrere deres ankomst- og gåtider, uden at administrationen behøver at være tilstede. Virker både online og offline. Det betyder, at internetforbindelse til registrering af ankomst- og gåtider ikke er en nødvendighed.

Fingeraftryk

Vil du være tryg, når dine medarbejdere møder på arbejde og bekræfter deres møde personligt? Så er løsningen noget for dig.

Kort og nøglebrik (NFC)

Løsningen giver fleksibilitet og tryghed internt i virksomheden. Muligheden er lige der, hvor behovet er.

Ansigtgenkendelse

Installer smart ansigtgenkendelses App på egen Android tablet og kom i gang. Løsning inkluderer indtjekning med PIN (under udvikling i samarbejde med SAGRO time)

Mobil stempelur (med GPS)

Registrering af ankomst- og gåtider via mobil med GPS tracker

API Integration

Hvis du er glad for din nuværende online workforce applikation, men mangler digitale stempelure? Vi hjælpe gerne med integrationen til enhver løsning i samarbejde med din nuværende leverandør/udvikler

  • 30 dages fortrydelsesret
  • 2 års reklamations garanti
  • 30 dages ubegrænset oplæring og service garanti
  • Uden månedligT abonnement
Stempelur

*  Hvis du ønsker øvrige online moduler se venligst alle priser

Offline eller Online

Enheden virker online, men lige så godt offline. Som offline (uden internet) kan medarbejderen stadig stemple ind/ud, registrere nye medarbejdere eller redigering af medarbejder m.m.

Hent gratis Surfway app fra Android Market eller App Store.

Hurtig installation og nem registrering med stempelur

Når du bestiller vores stempelur, er systemet klar til brug. Som kunde skal du kun tilslutte enheden til strøm. Herefter er den klar til registreringer.

Medarbejdere kan oprettes på stedet. Finger registreringen skal ske ved arbejdets start/slut og ved pauser. Denne brugervenlighed giver medarbejdere mulighed for at registrere deres aktivitet uden administrativ tilstedeværelse.

Med vores stempelur opnår din virksomhed øget produktivitet og et højere serviceniveau. Vores løsning lader medarbejdere spille en aktiv rolle i registrering via stempeluret. Dette vil indebære betydelige administrationsbesparelser og reducerede lønomkostninger i din virksomhed. Vores service vil forhøje den overordnede medarbejdertilfredshed, da hver medarbejder får en oplevelse af mere ansvar og øget fleksibilitet.

Vores stempelur henter automatisk data fra vores server . Denne automatiske synkronisering betyder, at tidsregistreringen altid er opdateret, uden at virksomhedsadministrationen løfter en finger. Det er nemt og overskueligt og giver samtidig det bedst mulige overblik over den interne tidsregistrering.

Sikkerhed og fleksibilitet

Som administrator definerer du, hvor vidt medarbejderen skal have adgang i systemet. Der skal identificeres med personligt fingeraftryk, kort/nøglebrik eller ansigtgenkendelse når medarbejderen møder/slutter arbejdsdagen. Dette garanterer administrativ tryghed.

Stempelur placeres efter virksomhedens og medarbejdernes behov. Dette kan være fast placering eller flyttes gentagende gange.

Enheden kan tilkobles på internettet via WiFi eller simkort.

Alt efter kundens behov, indeholder vores enhed 6.000 mah batteri. Dette betyder, at i slumre tilstand kan batteriet holde op til 15 dage.

Stempelur funktioner

ADMINISTRERENDE

  • Registering af en til mange - mange til en afdeling.
  • Virker offline, men også online
  • Gemmer offline data op til 3 måneder
  • 7/24 registrerings muligheder
  • Medarbejder oprettelse med fingeraftryk eller NFC
  • Redigering af medarbejderens oplysninger, fingeraftryk eller NFC
  • Stemple ind med vagter.
  • Stemple ind med projekter.
  • Notater ved stemple ind/ud.
  • Pause registreringer.
  • Send besked til medarbejder, bliver læst ved stemple ind.
  • Infotavle på hovedskærm til hele afdelingen.
  • Eksporter lokale registreringer til mail.
  • Begrænsningsmuligheder, bl.a. bekræftelse med admin kode inden oprettelse.
  • Dansk og engelsk som hovedsprog med mulighed for at oversætte til nyt sprog fra dag til dag.
  • Gratis systemopdateringer tilgængeligt i systemet.

 

Ovenstående funktioner er et udpluk af de mest nødvendige systemer. Vi har dag til dag udvikling uden forstyrrende opdateringer. 
Vi har flere brugbar funktioner, som vi ikke har på listen endnu. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.

 

MEDARBEJDER

  • Oprettelse og redigering af oplysninger, samt fingeraftryk og NFC (Hvis adgang tilladt)
  • Sletning af profil eller registrering (Hvis adgang tilladt)
  • Stemple ind/ud med vagter og projekter/opgaver (Hvis adgang tilladt)
  • Læs private beskeder
  • Vælg eget sprog

 

Det er nemt og hurtigt at dele eller fravælge adgang med medarbejdere.
Det er også muligt at tildele en del af administrationsmodulet med udvalgte medarbejdere.

Kontakt os for at høre mere om øvrige muligheder.

Scroll til toppen