Digital stempelur med ansigtgenkendelse, fingeraftryk, pin, Mobil eller nfc

Den digital stempelur giver mulighed for medarbejder kan registrer deres komme og gå tider uden, at administrationen behøver at være tilstede. Virker både online og offline. Hvilket betyder at internet forbindelse til registrering af komme og gå tider, ikke er en afhængighed længere.

Fingeraftryk

Vil du være tryg, mens dine medarbejder møder på arbejde og bekræfte deres møde personligt? Så er løsningen lige noget for dig.

Kort og nøglebrik (NFC)

Løsningen giver fleksibilitet og tryghed intern i virksomheden. Muligheden er lige der, hvor behovet er.

Ansigtgenkendelse

Installer smart ansigtgenkendelses App på egen Android tablet og komme igang. Løsning inkludere indtjekning med PIN (Under udvikling sammenarbejde med SAGRO time)

Mobil stempelur (med GPS)

Registrering af komme go tider via mobil med GPS tracker

API Integration

Du glad for din nuværende online workforce applikation, men mangler digital stempelure? Vi hjælpe gerne med integration til hver løsning sammenarbejde med din nuværende leverandør/udvikler

  • 30 dages fortrydelsesret
  • 2 års reklamations garanti
  • 30 dages ubegrænset oplæring og service garanti
  • Uden månedlige abonnement
Stempelur

*  Hvis du ønsker øvrige online moduler se venligst alle priser

Offline eller Online

Enheden virker online, men lige så godt offline. Som offline(uden internet) kan medarbejderen stadig stemple ind/ud, registrer ny medarbejderder eller redigering af medarbejder mm.

Hent vores gratis app og se registreringer

Hurtig installation og nem registrering med stempelur

Når du bestiller vores stempelur, er systemet klar til brug. Du, som kunde skal kun tilslutte enheden til strøm. Herefter er den klar til registreringer.

Medarbejdere kan oprettes på stedet. Finger registreringen skal ske ved arbejdets start/slut og ved pauser. Denne brugervenlighed giver medarbejdere mulighed for, at registrere deres aktivitet uden administrativ tilstedeværelse.

Med vores stempelur opnår din virksomhed øget produktivitet og et højere serviceniveau. Vores løsning lader medarbejdere spille en aktiv rolle i registrering via stempeluret. Dette vil indebære betydelige administrationsbesparelser og reducerede lønomkostninger i din virksomhed. Vores service vil forhøje den overordnede medarbejdertilfredshed, da hver medarbejder får en oplevelse af mere ansvar og øget fleksibilitet.

Vores stempelur henter automatisk data fra vores server . Denne automatiske synkronisering betyder, at tidsregistreringen altid er opdateret, uden at virksomhedsadministrationen løfter en finger. Det er nemt og overskueligt og giver samtidig det bedst mulige overblik over den interne tidsregistrering.

Sikkerhed og fleksibilitet

Som administrator definerer du, hvor vidt medarbejderen skal have adgang i systemet. Der skal identificeres med personligt fingeraftryk, kort/nøglebrik eller ansigtgenkendelse når medarbejderen møder/slutter arbejdsdagen. Dette garanterer administrativ tryghed.

Stempelur placeres efter virksomhedens og medarbejdernes behov. Dette kan være fast placering eller flyttes gentagende gange.

Enheden kan tilkobles på internettet via WiFi eller simkort.

Alt efter kundens behov, indeholder vores enhed 6.000 mah batteri. Dette betyder, at i slumre tilstand kan batteriet holde op til 15 dage.

Stempelur funktioner

ADMINISTRERENDE

  • Registering af en til mange - mange til en afdeling.
  • Virker offline, men også online
  • Gemmer offline data op til 3 måneder
  • 7/24 registrerings muligheder
  • Medarbejder oprettelse med fingeraftryk eller NFC
  • Redigering af medarbejderens oplysninger, fingeraftryk eller NFC
  • Stemple ind med vagter.
  • Stemple ind med projekter.
  • Notater ved stemple ind/ud.
  • Pause registreringer.
  • Send besked til medarbejder, bliver læst ved stemple ind.
  • Infotavle på hovedskærm til hele afdelingen.
  • Eksporter local registreringer til mail.
  • Begrænsnings muligheder, bla. bekræftelse med admin kode inden oprettelse.
  • Dansk og engelsk som hoved sprog, med mulighed for at oversætte til nyt sprog fra dag til dag.
  • Gratis system opdateringer tilgængeligt i systemet.

 

Ovenstående funktioner er et udpluk for de mest nødvendige systemer. Vi har dag til dag udvikling, uden forstyrrende opdateringer. 
Vi har flere brugebar funktioner, som vi ikke har på listen endnu. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.

 

MEDARBEJDER

  • Oprettelse og redigering af oplysninger, samt fingeraftryk og NFC (Hvis adgang tilladt)
  • Sletning af profil eller registrering (Hvis adgang tilladt)
  • Stemple ind/ud med vagter og projekter/opgaver (Hvis adgang tilladt)
  • Læs private beskeder
  • Vælg eget sprog

 

Det er nemt og hurtigt at dele eller fravælge adgang med medarbejder.
Det er også muligt, at tildele en del af administration modulet med udvalgte medarbejder.

Kontakt os for at høre mere om øverige muligheder.