Erstat forretningens manuelle redskaber til online tidsregistrering

Surfways tidsregistrering er designet til at give dig tryghed. Vores tidsregistreringssystem kan benyttes af forskellige virksomheder med medarbejdere som håndværkere, landmænd i landbrugssektoren, til restauranter, hoteller, i produktioner, til service og projekter m.m. Kontakt os for høre mere…

Tidsregistreringssystem

Med vores timeregistrering skal du ikke bekymre dig om dine medarbejderes komme- og gåtider.

Styring

Du kan nemt og uden bekymringer dele adgang eller begrænse muligheder over dine ansatte.

Regler

Er der uoverensstemmelser med komme- og gåtider? Med funktionen 'regler' kan du automatisere registreringen, som du forventer den.

Pauser

Lad systemet registrere pauser automatisk. Hvis du hellere selv vil gøre det, kan du selvfølgelig også det.

Fodspor

Systemet gemmer log over ændringer af tidsregistrering, hvilket betyder, at hvis adgangen bliver delt med andre, vil du altid kunne se det.

Hent  App'en gratis og følg Realtime ressourcestyring med nem overblik

Mobil online tidsregistrering

ADMINISTRATION I LOMMEN

  • NEM OG HURTIG KOMMUNIKATION
  • FØLG I VÆKST OG OPDATERINGER
  • MOBIL APP TIL ADMINISTRATIONEN
  • Mobil app til medarbejder
  • Mobilvenlig web system
  • Komme/gå registreringer med gps tracker

Få det bedste ud af tidsregistrering

Surfway tidsregistrering tilbyder et skræddersyet produkt, som imødekommer lige netop din virksomheds behov.

Med systemet får både arbejdsgiveren og medarbejderen tryghed. Vi har udviklet vores time registrering fundamentale system gennem flere år. Formålet er at gøre virksomhedsdrift så enkelt som muligt. 

Når du er kunde hos os, får du mulighed for at tilrettelægge vores produkt, efter eget ønske og behov.

Tidsregistreringssystemet er bygget op omkring moduler. Det betyder, at du betaler kun for det nødvendige. Du kan til enhver tid aktivere de forskellige moduler og teste helt gratis. Vi ligger vægt på overskuelighed. Som ny kunde betyder det, at du bliver mødt med struktur. Vores produkt indeholder aldrig overflødige redskaber, når der logges ind på systemet første gang. Du modtager et system med oversigter og funktioner, som reflekterer over konkrete behov i din virksomhed. Forretnings manual redskaber kan flyttes online med tryghed

Administrerende

  • Begrænsning af rettigheder for medarbejder
  • Redigering af resultater
  • Setup af regler for hele afdelingen
  • Setup af regler for individual medarbejder
  • Spot lokalitet og enhed af registreringer
  • Gruppering af medarbejder
  • Kommunikation med chat eller email direkte gennem systemet
  • Udskrivning af samlet eller individual periodisk rapport resultater
  • Automatisk pause registrering
  • Indskrivning af notater til hvert resultat
  • Medarbejder administration (profil og role opdateringer)
  • Systemet på flere sprog
  • Aktuel tilstand
  • Eksporter resultater på CSV, Excel eller PDF
  • Log over ændringer

Ovenstående funktioner er udvalgt som de mest nødvendige. 
Vi har flere brugebare funktioner, som ikke fremgår på listen. Kontakt os for at høre mere om mulighederne

Medarbejder

  • Adgang til systemet på mobil eller pc (Hvis adgang tilladt)
  • Stemple ind/ud på mobilen (Hvis adgang tilladt)
  • Stemple ind/ud med projekter eller vagter
  • Se personlige time registreringer (Hvis adgang tilladt)
  • Redigering af time registrering (Hvis adgang tilladt)
  • Spot af GPS lokalitet
  • Vælg eget sprog
  • Opdatering af personlige oplysninger

 

Det er nemt og hurtigt at dele eller fravælge adgang med medarbejdere.
Det er også muligt at tildele en del af administrationsmodulet med udvalgte medarbejdere.

Kontakt os for at høre mere om øvrige muligheder.

Scroll til toppen