Gør det nemt for dine vikarer at registrere tid

For mange vikarbureauer kan det være svært at holde styr på både tidsregistrering og løndata. I og med at medarbejderne arbejder på forskellige lokationer, er det ikke nemt at sikre, at alle timer er korrekte. Det behøver ikke længere at være et problem.

Med automatisk tidsregistrering bliver processen ikke kun mere effektiv, men også nemmere og yderst overkommelig. Her kan medarbejderne nemt registrere deres komme- og gåtider, mens ferie, pauser m.m. også kan registreres. Alle disse data kan trækkes ud af systemet således, at lønsedlen ikke indeholder fejl.

Det kan enten foregå via en app med mobil tidsregistrering eller via en stempelur terminal. Det smarte ved mobil tidsregistrering er, at det hele registreres via vikarernes mobiltelefoner, hvor de kan stemple sig ind og ud. Som vikarbureau modtager du altid data i realtid for alle dine vikarer.

Mangler dit vikarbureau en optimal tidsregistrering?

Hvis du administrerer et vikarbureau, ved du, at du kan have mange forskellige typer kunder. Du skal derfor beskæftige dig med en bred vifte af arbejdsmiljøer. Når det er sagt, er det ikke muligt for dig fysisk at være til stede på alle lokationer for at se, om vikarerne møder op til tiden m.m.

Som vikarbureau har du et stort ansvar, når det kommer til at finde de rigtige medarbejdere til dine kunder. Det er også vigtigt, at du sørger for en korrekt tidsregistrering, så dine kunder føler sig trygge. De har nemlig selv mulighed for at godkende arbejdstiderne.

Skab tryghed for dine kunder

Med et automatiseret og digitalt stempelur behøver du ikke at indsamle data for at oprette rapporter til dine kunder manuelt. Alt registreres automatisk, hvor du herefter kan trække forskellige oplysninger ud fra systemet. Du sparer tid og kan tilbyde detaljerede data hurtigt, hvilket skaber tryghed for dine kunder.

Den automatiserede tidsregistrering gør ligeledes, at du har mulighed for at sortere de vikarer fra, der ikke møder op eller møder til tiden. Du kan proaktivt overvåge vikarernes komme- og gåtider samt pauser, så du kan løse eventuelle problemer. Du kan endda dele data i realtid med dine kunder for at give dem gennemsigtighed

Gør udbetalingen af løn nemmere

Mange vikarbureauer har svært ved at holde overblikket i forhold til lønningslister og data. Det er vigtigt, at vagtplanlægning, tidsregistrering og så videre synkroniseres med lønningslisten og er let for vikarerne at bruge.

Med et pålideligt digitalt tidsregistreringssystem kan driften af dit vikarbureau strømlines lige såvel som projektstyring og lønudbetaling.

Scroll til toppen